wtorek, 7 września 2010

P A K O W A N I E

Jeszcze korzystając z wakacyjnej atmosfery napisze o pakowaniu ;)
Kiedy zobaczyłam tą stronę zakochałam się! W większości kartonowe opakowania , minimalny design, piękne wykonanie i różnego rodzaju kształty a do tego eco podejście - czyli wszystko co lubię!
Na stronie pisze: "Wraz z postępem jesteśmy zobowiązani do oferowania ekologicznych rozwiązań gdzie tylko możemy. Chociaż nie zawsze jest to możliwe, w trakcie produkcji staramy się wykorzystywać surowce odnawialne. W drukach i wykańczaniach korzystamy z farb roślinnych, a nawet biodegradacyjnych laminatów."
Zdecydowanie polecam stronę i produkty tej angielskiej kreatywnej firmy.

Ja wklejam to co szczególnie zwróciło moją uwagę:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Together: 10 years Don't eat meat: 15/17 years traveling: 9 years