wtorek, 6 kwietnia 2010

Świeta, święta...

Co prawda powinnam wstawić nowego posta po świętach w styczniu (a nie po tych wielkanocnych), ale powiedzmy, że miałam zimowy sen i się właśnie obudziłam :)

Korzystając jeszcze z wielkanocnego klimatu postanowiłam wstawić ciekawe eko projekty na to święto, a i zachęcam za rok spróbować wyrobić z papieru mâché własne jajka zamiast podkradać...

Przepis na papier mâché tutaj


Przy okazji mówienia o jajkach to przypomniały mi się rożne ciekawe projekty inspirowane właśnie tą formą jak np
egg chair

Nie wspominam już że Wielkanoc w polskiej tradycji to przede wszystkim dekorowanie jajek, w ogóle to powinno być także święto sztuki dekoracji moim skromnym zdaniem ;)
a tu taki fajny tutorial znalazłam jak sobie stworzyć własne eco polskie jajko

To co ciekawego eko wielkanocnego:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Together: 10 years Don't eat meat: 15/17 years traveling: 9 years