piątek, 18 grudnia 2009

eko święta w Cieszynie









































Akcja zaprojektuj eko święta była bardzo udana, można było zobaczyć wiele ciekawych projektów ekologicznych, ludowych, ręcznie robionych. A właśnie muszę się pochwalić, że także uczestniczyłam w warsztatach i nawet udało mi się zrobić eko bombkę z odpadów czy kokardkę z papieru z recyklingu ;) Chciałam tutaj zaprezentować prace Madzi, która tam ze mną była, ale niestety nie mam jej przy sobie, szkoda bo jest zjawiskowa ;)

Na zamku były także stoiska ze świątecznymi rzeczami na sprzedaż oraz pieczenie ciasteczek. Zainspirowana będę cały weekend chyba piekła pierniki na choinkę! Relacje oczywiście zdam i zachęcam do własnych wyrobów.

A i polecam kawę na zamku, mniammmmm

O akcji w Cieszynie więcej tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Together: 10 years Don't eat meat: 15/17 years traveling: 9 years