czwartek, 10 grudnia 2009

Design Pack Gallery










































We wrześniu dzięki mojej znajomej Dorocie odwiedziłam The Design Pack Gallery w Paryżu. To wyjątkowa galeria, w której prezentowane są tylko opakowania. W większości prezentowane są rzeczy w całości zrobione z recyklingu. Można tu zobaczyć lampę z plastikowych butelek, kosze z puszek i całą masę innych rzeczy. Mi najbardziej przypadły do gustu torby na ramie ze starych gazet i plastikowych reklamówek. Galeria jest także sklepem gdzie można większość tych opakowań zakupić, nie powiem, żeby były tanie... Nie mogąc się oprzeć zakupiłam wodę mineralna Aquapax w kartonowym opakowaniu ;)

Stronka galerii : www.designpackgallery.fr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Together: 10 years Don't eat meat: 15/17 years traveling: 9 years