środa, 9 grudnia 2009

domowy Recycled Paper

































O papierze czerpanym na pewno wielu z was już słyszało, ale czy ktoś próbował zrobic go własnoręcznie? To nie jest takie trudne! A można zrobić papier czerpany ze starych gazet, recyklingu.
Miałam tą przyjemność czerpania i polecam ją każdemu, aczkolwiek robiłam to na zajęciach nigdy w domu, więc czas zacząć! Można fajne efekty uzyskać, a jaka satysfakcja jest później!

Link do filmiku jak to się robi tutaj

Na necie znajdziemy też pełno przykładów wykorzystania takiego papieru, ja znalazłam tez parę fajnych projektów. Okres świąteczny sprzyja takim wynalazkom, można zrobić własną kartkę z życzeniami, upominek, dekoracje itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Together: 10 years Don't eat meat: 15/17 years traveling: 9 years