sobota, 5 grudnia 2009

eco zabawki












































Polska firma "Trzy myszy" zaprojektowała wiele ciekawych zabawek wykonanych z tektury. Są to głownie wielkoformatowe zabawki, jak np domek czy samolot. Dzieci mogą po nich malować i nie ograniczać się jedynie do kartki. To na prawdę ciekawe rozwiązania, jakich brakuje w polskich sklepach. W 2008 roku na Łódź Design miałam okazję pooglądać z bliska te produkty i strasznie żałowałam, że nie mogłam się zmieścić do tego samolotu, a próbowałam ;)

Więcej tutaj:
www.trzymyszy.pl

Trzy myszy prowadzą także bardzo fajny blog o designie dla dzieci:
www.projektdladzieci.blogspot.com

Za to w Ameryce znajduję się chyba największa tego rodzaju fabryka zabawek z tektury. Znajdziemy tam wszystko, zwierzątka, klocki, domki, do wyboru do koloru, a raczej do odcienia traktury ;) Choć wydawało by się że te zabawki mogą byś smutne właśnie z powodów kolorystycznych nic bardziej mylnego. Firma Cardboardesign projektuje tak ciekawe i różnorodne zabawki, że nie ma mowy o nudzie, dzieci mogą też pomalować kredkami i farbami co im się podoba.

Więcej tutaj:
www.cardboardesign.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Together: 10 years Don't eat meat: 15/17 years traveling: 9 years